Кар'єра Головна цінність компанії - кваліфіковані співробітники що постійно розвиваються. Працювати в VESCO - значить стати частиною команди світового постачальника білих пластичних глин, брати участь у вирішенні нестандартних і масштабних завдань.

Перейти до вакансій
Підбір персоналу

Команда

Для нас дуже важливі залученість і особистий внесок кожного в загальну справу. Ми ретельно підбираємо персонал і стверджуємо, що наша Команда - це наша гордість.

Кого ми шукаємо

Ми шукаємо активних співробітників, готових постійно розвивати свій професіоналізм, ставити перед собою амбітні цілі і докладати всіх зусиль для їх реалізації.
Ми цінуємо кандидатів, які готові
Активно осягати нове для професійного розвитку, як обов'язкову умову кар'єрного росту в компанії
Виявляти ділову активність, ініціативність, виходячи за рамки посадових обов'язків заради загальної ефективності
Діяти в інтересах команди і компанії
Нести відповідальність за прийняті рішення, взяті зобов'язання і результат своїх дій
Відповідально виконувати доручену роботу

Що ми пропонуємо

Уважне ставлення до здоров'я співробітників: стежимо за комфортними умовами праці та забезпечуємо співробітників полісом добровільного медичного страхування, що дозволяє отримувати якісну своєчасну допомогу в державних і приватних клініках
Підтримку нашим співробітникам на всіх рівнях їх професійного становлення, створюючи середовище для постійного пошуку нових можливостей у вигляді програм корпоративного навчання
Кар'єрне зростання співробітникам, які володіють непересічними професійними якостями і постійним прагненням до саморозвитку
Стати частиною корпоративної культури, що націлена на досягнення результату, засновану на партнерстві, повазі та довірі
Цікаву роботу в Компанії що динамічно розвивається

Навчання і розвиток

Система навчання і розвитку VESCO формує необхідні знання, вміння та навички співробітників, забезпечує підготовку за ключовими компетенціями для ефективного виконання поставлених завдань. Тому компанія інвестує значні ресурси в навчання і розвиток персоналу.
Методи навчання
Конференції, круглі столи, ділові ігри, майстер-класи, ворк-шопи
Уроки англійської / іспанської / польської мов
Професійні курси
Тренінги і семінари
Наставництво
Коучинг
Стажування

Менеджерське навчання

Програми менеджерського навчання сформовані за принципом зростання складності необхідних управлінських навичок на кожному рівні управління: від «управління собою» до «управлінню бізнесом» і спрямовані на:
Розвиток лідерського потенціалу та управлінського мислення
Розвиток корпоративних і управлінських компетенцій
Розвиток особистої ефективності менеджера
Розвиток професійних знань і навичок

Корпоративне навчання

Програми корпоративного навчання розроблені для співробітників різних професій і рівнів займаних посад:
Виїзні заняття в кар'єрі на виробничі ділянки для вивчення технологічного процесу
Вивчення комп'ютерних програм Excel , PowerPoint , AutoCAD
Система безперервних поліпшень Кайдзен практика
Програма Майстерня талантів
Система 5С

Кадровий резерв

Компанія прагне до створення сильної команди молодих зростаючих фахівців з лідерським потенціалом, які добре знають технологічний процес, підтримують корпоративну культуру і цінності VESCO, готових і здатних очолити нові напрямки. Саме для таких працівників з 2013 року в компанії діє програма «Кадровий резерв».

Професійне навчання

VESCO робить ставку на кваліфікованих робітників. Компанія має ліцензію на надання професійної освіти на рівні кваліфікаційних вимог. Навчання на виробництві дає можливість забезпечення відсутніми кадрами в розрізі основних і допоміжних професій.
Для передачі знань і практичних навичок діє програма «Наставництво». Наставники з багаторічним досвідом роботи діляться своїми професійними секретами з робітниками, які хочуть удосконалювати свою майстерність. Наставництво здійснюється за найбільш актуальним для компанії робітничими професіями без відриву від основної діяльності.
Первинне професійне навчання направлене на отримання робочої професії. Протягом трьох-чотирьох місяців учні, отримуючи заробітну плату, навчаються професії безпосередньо на робочому місці під керівництвом кращих фахівців компанії.
Отримання працівниками вищого кваліфікаційного розряду, оволодіння передовою технікою, високопродуктивними методами виконання складних і відповідальних робіт
Можливість отримання додаткової суміжної професії
Первинне професійно-технічне навчання
Курси підвищення кваліфікації
Опанування другої професії
Обмін досвідом

Вакансії

Ми зацікавлені в залученні в свою команду кваліфікованих, ініціативних фахівців. Якщо Ви націлені на створення довгострокової кар'єри в компанії, вдосконалення своїх професійних якостей, командну роботу для успішного досягнення цілей, які стоять перед компанією, пропонуємо Вам приєднаєтися до команди VESСO.

Департамент информаційних технологій

Програміст 1С

ПрАТ "Веско" запрошує на роботу: "Програміста 1С".

Вимоги: бажано вища освіта в системі інтегрованого програмування, досвід роботи від 1 року, конфігурація 1С 8.2 УПП, бажано блок "Зарплата і кадри".

Обов'язки:

управління 1С проектами, в т.ч. планування архітектури, формалізація вимог до автоматизації бізнес - процесів, розробка коригувальних заходів, розуміння бухгалтерського обліку, процесів закупівлі, продажу, виробництва. Доробка існуючих конфігурацій 1С (УПП, ЗУП 1С 8.2, 8.3).

Умови: локація - м.Дружківка, графік роботи з 07.15 - 15.45, перспектива росту до керівника проекту, можливість професійного розвитку: участь у навчальних заходах, тренінгах, навчальних програмах, оформлення згідно КЗпП України.    

Контактна особа: Людмила Бєлова

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!

Відділ землеустрою та грунтознавства

Інженер-землевпорядник

ПрАТ «Веско» (м Дружківка) запрошує на роботу інженера-землевпорядника.

Вимоги: освіта вища аграрне або землевпорядкування, досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді, успішний досвід взаємодії з сільськими радами, знання земельного законодавства, організованість, комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, вміння працювати на результат.

Обов'язки:    

  • представлення інтересів підприємства в сільських радах, районних державних адміністраціях, нотаріальних конторах,
  • узгодження та укладення договорів по землям промисловості,     
  • контроль відшкодування орендної плати,    
  • вміння вести переговори з власниками земельних ділянок.

Умови роботи: локація - м.Дружківка, графік роботи з 7.15 - 15.45, офіційне працевлаштування, своєчасна оплата праці, доставка до місця роботи корпоративним транспортом.

Ми пропонуємо: роботу в молодому та дружньому колективі, професійний розвиток (участь в тренінгах, семінарах та конференціях).    

Контактна особа: Людмила Бєлова

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!

Служба продажів і логістики

Ведучий менеджер з продажу

ПрАТ «ВЕСКО» (м Дружківка) запрошує на роботу Провідного менеджера з продажу.

 Вимоги: Вища освіта (спеціаліст, магістр). Стаж роботи в області продажів В2В - не менше 2-х років. Знання іноземних мов - англійська, італійська.

Обов'язки:     

  • виконання плану продаж     
  • збільшення обсягу продажів    
  •  пошук потенційних клієнтів     
  • ведення комерційних переговорів     
  • узгодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладення договорів     
  • прийом і обробка замовлень, згідно з технологією роботи відділу    
  • відстеження термінів і сум оплат

Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, нестандартний підхід до поставлених завдань, аналітичний склад розуму, робота як на особистий результат, так і на командний, робота з великим об'ємом даних.

Умови роботи: Графік роботи з 07.15 - 15.45, доставка до місця роботи корпоративним автобусом, офіційне працевлаштування, стабільна робота в молодому та дружньому колективі, можливість професійного і кар'єрного зростання.    

Контактна особа: Людмила Бєлова

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!

Відділ з корпоративних комунікацій

Спеціаліст з корпоративних комунікацій (PR)

ПрАТ "Веско" запрошує фахівця з корпоративних комунікацій (PR).

Вимоги:    

  • Вища освіта (маркетинг, журналістика, філологія, PR), досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року; знання комп'ютерних програм на високому рівні (Power Point, ExceL), навички роботи в 1 С, знання основ діловодства, знання української мови - вище середнього.     
  • Професійні знання та навички: написання текстових матеріалів (прес-реліз, новинний ряд, коментарі, статті, слогани, тези і т. Д.). Навички роботи ведення корпоративної сторінки соц. мережах. Навички розробки дизайн-макетів.
  • Особисті якості: грамотна усна і письмова мова, комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, оперативність. Уміння приймати рішення самостійно і брати відповідальність за свою роботу.

Обов'язки:

Організація роботи зі зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації:     

  • підготовка текстових матеріалів: прес-релізів, статей, коментарів, тез для спікерів компанії;     
  • пошук інфоприводів для взаємодії компанії зі ЗМІ, участь в розробки і реалізації річного медіа-плану.

Організація та контроль за реалізацією плану заходів щодо формування внутрішньокорпоративних комунікацій і коригуванню корпоративної культури компанії:     

  • організація і проведення внутрішньокорпоративних конкурсів, змагань, проектів, культурно-масових заходів;    
  • розробка ідей та організація закупівлі сувенірної продукції / послуг для нагородження працівників;     
  • підготовка, випуск, поширення корпоративної газети; підготовка контенту для сайту (блоки ЗМІ, сталий розвиток);
  • підготовка нових і оновлення наявних регламентуючих документів для проведення внутрішньокорпоративних конкурсів, змагань, проектів.     
  • Участь в реалізації проектів корпоративного волонтерства, програми соціального партнерства.

Підготовка фінансових звітів по виконанню бюджету відділу.

Робота з підрядниками: підготовка технічних завдань для пошуку підрядників; ведення документообігу з контрагентами; оплата рахунків.

Умови роботи: локація - м.Дружківка, графік роботи з 7.15 - 15.45, офіційне працевлаштування, своєчасна оплата праці, доставка до місця роботи корпоративним транспортом.

Ми пропонуємо: роботу в молодому та дружньому колективі, професійний розвиток (участь в тренінгах, семінарах та конференціях).     Контактна особа: Людмила Бєлова.

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!

Юридичний відділ

Молодший юрисконсульт, стажист юридичного відділу

ПрАТ «Веско» (м.Дружківка) запрошує на роботу Молодшого юрисконсульта/стажист юридичного відділу, з перспективою кар'єрного росту.

Вимоги: вища юридична освіта (цивільне та господарське право), MC Office.  

Обов'язки: правова експертиза договорів і зовнішньоекономічних контрактів, реєстрація договорів в програмі 1С, складання претензій та позовів щодо стягнення дебіторської заборгованості, заподіяної шкоди.  

Умови роботи: офіційне працевлаштування, графік роботи з 07.15 - 15.45, робота в молодому та дружньому колективі, зі складними цікавими завданнями.  

Контактна особа: Людмила Бєлова

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!

Служба головного маркшейдера

Маркшейдер

ПрАТ «ВЕСКО» запрошує на роботу маркшейдер (м Дружківка).

Вимоги:  

  • Вища освіта (маркшейдер);     
  • Бажано знання комп'ютерних програм: K - MINE, Autocad, 1С, Microsoft Office;     
  • Буде додатковою перевагою досвід виконання всього комплексу маркшейдерських робіт при відкритій розробці родовищ.     Досвід роботи не менше одного року.

Обов'язки:

  • Здійснення зйомок і замірів гірничих виробок, за результатами зйомки визначати обсяги виконаних робіт    
  • Облік руху та втрат запасів корисних копалин     
  • Здійснення камеральної обробки матеріалів зйомки, складання поповнення графічної документації    
  • Проведення інструментального спостереження за зміщенням земної поверхні і деформацією об'єктів в зоні шкідливого впливу гірничих робіт     
  • Побудова і згущення опорної маркшейдерської мережі     
  • Обслуговування проведення бурових робіт    
  • Замір корисних копалин на складі     
  • Перенесення в натуру проектних гірничих виробок, споруд, трас.

Умови роботи: Графік роботи з 07.15 - 15.45, доставка до місця роботи корпоративним автобусом, офіційне працевлаштування.

Ми пропонуємо: роботу в молодому та дружньому колективі, професійний розвиток (участь в тренінгах, семінарах та конференціях).  

Контактна особа: Людмила Бєлова

PDF, DOC(x)
Завантаження: {{percentComplete}}%
Файл прикріплено
Файл успішно надіслано!